reklamacja x2?

Autor: qcioo (zaj_at_wka.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 08:43:59 MET DST

ello
To może zacznę ot początku. Jakiem 11 miesięcy temu kupiłem sobie vantę, nie
podziałała za długo bo po miesiącu zaczęły się zwiechy i to nawet bardzo
częste. Padał zupełnie tak samo w grach jak i w windzie. Poszedłem,
zareklamowałem i oni po 20 dniach stwierdzili że faktycznie karta nie
działa...dali mi nową...vantę. Z tą też szybko wyszły problemy. mianowicie w
widzie było ok ale w grach 3D co jakiś czas były zwiechy (obraz staje je
zamrożony, muzyczka gra ale nic nie pomaga tylko twardy restart). Myślałem
że to może wina W2k ale w 98 też tak jest. Kolega stwierdził że karta się
przegrzewa i żeby zmniejszył taktowanie o 5MHz. Tak zrobiłem, problem
zniknął. Niedawno jednak powrócił więc obniżyłem jeszcze o 5 MHz i chyba
gówno pomogło bo co jakiś czas zdążały się zwiechy. Z chiekawoście
otworzyłem obudowę i zobaczyłem że radiator odpadł!!! Po przylepieniu odpadł
po paru godzinach ponownie.
To był zarys historyczny a teraz pytanie: przy reklamacji jak się
zachować?Twardo żądać kasy? 20 dni nie chcę mi się znowu czekać. A może
prędzej zgodzą się żebym dopłacił różnicę do czegoś bardziej sęsownego?

pozdroofka
Paweł

qcioo
mailtoqcioo_at_poczta.onet.pl