ECS K7VZA-A i AC 97

Autor: Ziomall (linda_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 08:56:51 MET DST

Witam.

Mam problem z dzwiekiem a raczej jego kompletnym brakiem. Pod WinME wszyttko
chodzi pieknie ale pod Win98 nie na w ogole dzwieku. Na poczatku w systemie
wystepowala karta SB Pro, dzwieku jednak nie bylo. Kiedy ja usunalem i
probowalem zainstalowac ten AC 97 (z plyty od ECS'a) wszystko instakuje sie
pieknie. System jednak nie powiadamia o checi ponownego jego uruchomienia.
Uruchamiam go jednak a dzwieku jak nie bylo tak nie ma. Za to wykrywa mi
drukarke HP 720, ktorej nie mam :)) Jak macie jakies pomysly to pomozcie.
Mam zainstalowane 4in1 4.33.

Pozdrawiam Ziomall