Drukarka nie chce drukować - wszystko chodzi, lecz nie zostawia tuszu na papierze.

Autor: bamber (bamber_at_arno.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 01:25:03 MET DST

Witam,

Mam Canon'ka BJC-4300, jakiś miesiąc temu ostatni raz drukowałem. Wstawiłem
do szafy, aby nie przeszkadzała (drukarka od święta, wiele razy była
odstawiana z tuszem w środku i bez problemu chciała drukować), tym razem po
wyciągnięciu i podłączeniu odmówiła współpracy.

Początkowo myślałem, że się tusz skończył, ale wszystkie jednocześnie (mało
drukowałem)? Sądziłem też, że może tusz zaschnął, więc kupiłem nowy kolor i
czarny. Podłączyłem czarny, włączyłem drukarkę i spróbowałem testu dysz - i
nic, drukarka zachowywała się, jakby drukowała, ale kartka wyszła czysta.

Czy może coś być z głowicą? Wizyta w serwisie mnie czeka?

--
Pozdrawiam.
bamber_at_arno.pl