Re: Resety przy kopiowaniu pomiedzy dyskami

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 22:50:00 MET DST

"kajan" <kajan_at_polbox.com> wrote in message news:9nj7h1$n15$2_at_news.tpi.pl...
[...]
> - Promise - pdc20265.exe pobrane z MSI
> - 4in1v432 pobrane ze strony MSI
>
> Aktualnie Promise jest calkowicie wylaczony na plycie i driverow niet!
> Jak pisalem, poprzednio robilem proby z nim i bylo jeszcze gorzej. Wykladal
> sie tak samo, a transfer byl 2 razy wolniejszy niz normalny ide.
> DirectX jest 8 lub 8A sprawdze jutro.

A nie masz przypadkiem jakiś konfliktów przerwań? Poczas startu biosu
zaraz po zgłoszeniu Promise, wciśnij Break/Pause i obejrzyj sobie jak Bios
porozdzielał przerwania na poszczególne urządzenia. A jaką masz temp.
procka w czasie pracy (na płytce CD od MSI masz do tego programik PC-Alert)
Spróbuj wgrać tego patcha VIAlatency - może płyta gryzie się z kartą graf.
lub inną tak jak to jest w przypadku SBLive?

Powodzenia

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Z notatnika milicjanta: