Re: pakery

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 22:13:22 MET DST

Użytkownik "< Test >" <testuser_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> "Grzech" <grzech2000_at_poland.com> wrote in message

> Nie jest. JAR natomiast chyba pare ladnych lat temu zaczal pisac polak,
moge
> sie jednak mylic, w koncu to bylo dawno a obecny wlasciciel ARJSoft mogl
> kupic prawa do niego. Ale na pewno polskim archiwizerem jest PAQJ.
>
> Pozdrawiam.

myślałem, że chodzi o polską wersję językową. takowej jar nie ma.
to jednak ciekawe co mówisz o jarze (że polak niby miał pisać).
chyba raczej mało prawdopodobne, wziąwszy pod uwagę charakter
firmy... nawiasem mówiąc, nadal używam jara (zatrzymał się na wersji
1.02/1997).
co by nie powiedzieć to jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie
pakerów, dopiero nowy rar czasem osiąga lepsze wyniki

grzech