Re: k. muzyczna

Autor: noxter (noxter_at_poland.com)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 18:46:53 MET DST

On Sun, 9 Sep 2001 20:24:05 +0200, "DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl>
wrote:

>Agent "noxter" <noxter_at_poland.com> donosi:

>Heh - od poczatku - z tego, co mam w swoim magicznym notatniku (komputer
>jest tak wstawiony, ze zagladniecie od strony 'sledzi' zajmuje spoooro czasu):
>%%%% (takie szerokie) - Midi (zlacze do zabawnej palki)
>o nr '2 (czarny) - pewnie ten Ci "nie dziala"
>o nr 1 (jakis taki w kolorku) - do niego masz pewnie wpiete glosniki
>o wejscie audio
>o MIKROFON
>o (chyba zólty) DIGITAL OUT (cyfrowe wyjscie audio)
>
>A co do niedzialajacego wyjscia audio - trzeba przelaczyc
> [...]

taki lama to nie jestem ;))
wszystkie opcje software'owe sa dobrze ustawione ;)
chyba na 2zlaczu poszedl wzmaczniacz (dowiedzialem sie na
pl.rec.audio)
btw ja mam troche inna wersje karty Live! ze wszystkie wtyki sa
jednego koloru ;)