Re: k. muzyczna

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 20:24:05 MET DST

Agent "noxter" <noxter_at_poland.com> donosi:
> na poczatku chcialbym sie z wszystkimi grupowiczami przywitac ;))
> Jestem Noxter ;) i mam pewien problem zwiazany z karta muz. Creative
> Live! otoz :
> sa tam 4 wejscia :
> 1,2 do kabli idacych z subwoofera
> 3 mic
> 4 nie wiem
>
> i musialem chyba cos spie$%^4c bo mi 2 wtyk nie dziala (2 glosniki
> ktore od niego ida nie dzialaja)
> i moje pytania :
> czy mozna to naprawic w serwisie ?
> jak mozna to za ile ? (okolo)

Heh - od poczatku - z tego, co mam w swoim magicznym notatniku (komputer
jest tak wstawiony, ze zagladniecie od strony 'sledzi' zajmuje spoooro czasu):
%%%% (takie szerokie) - Midi (zlacze do zabawnej palki)
o nr '2 (czarny) - pewnie ten Ci "nie dziala"
o nr 1 (jakis taki w kolorku) - do niego masz pewnie wpiete glosniki
o wejscie audio
o MIKROFON
o (chyba zólty) DIGITAL OUT (cyfrowe wyjscie audio)

A co do niedzialajacego wyjscia audio - trzeba przelaczyc
sterownik na 4 glosniki (gdzies tam jest ta opcja - pamietam, ze
w LiveWare bez klopotu to przelaczalem; teraz mam gole sterowniki
i Win95OSR2 - nie widze tej opcji ...).

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl