Re: MPG 3409AT-TC

Autor: Tomasz M. Sadowski (ts_at_rsi.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 17:50:05 MET DST

On Thu, 06 Sep 2001 20:22:32 +0200, spamerom_at_mowimy.nie.pl (PiotrekR)
wrote:

>Od niedawna mam ww dysk i jedna rzecz mi nie daje spokoju. W momencie
>wył±czania kompa "Możesz bezpiecznie..." słychać odgłos co¶ jak
>odsprężynowanie. Na starym dysku na pewno tego nie było. Czy taka jest
>uroda Fujitsu czy trafił mi się jaki¶ brak?

Obawiam sie, ze nie odpowie to na Twoje pytanie, ale... ja od dwoch
tygodni mam Fujitsu MPG 3409AH (dostalem w zamian za padnietego IBM
DTLA) i przy uruchamianiu Win2k (na etapie wyswietlania ekranu
"Uruchamianie...") tez slysze dwa silne stukniecia, jakby ramienia
glowic o ogranicznik. Przy zamykaniu systemu - jedno. Wiec przylaczam
sie do pytania - na ile nalezy sie tym przejmowac?

Pozdrawiam,
ts.