Odp: Problem z muzyka na plycie glownej.

Autor: artur (wizard_at_med.pam.szczecin.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 16:40:20 MET DST

> mam problem z karta muzyczna, ktora jest na plycie glownej shuttle dot'a,
> bios award'a, probuje ja wylaczyc w biosie, On-Chip Sound DISABLED,
> ale w Win2000 Prof. nadal ja zglasza.

Sprobuj w takim razie wylaczyc kartę zintegrowaną w Menedżerze urządzeń
Win2k (jeśli wogóle tam jest wymieniona - jeśli nie jest - to ją normalnie
zainstaluj a później wyłącz - zasoby powinny zostać zwolnione) - wówczas nie
powinna sprawiać już więcej klopotów - sposób sprawdzony (także na "szutlu")

Artur