Problem z muzyka na plycie glownej.

Autor: siksomoto (tranced_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 15:27:07 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczow,
mam problem z karta muzyczna, ktora jest na plycie glownej shuttle dot'a,
bios award'a, probuje ja wylaczyc w biosie, On-Chip Sound DISABLED,
ale w Win2000 Prof. nadal ja zglasza. Oprocz tego mam jeszcze karte SB 128
pci,
z ktorej korzystam, a ta na plycie powinna byc wylaczona.

Cala ta sytuacja powoduje, ze po jakims czasie ogladania np. dvd, film mi
sie zatrzymuje,
i ogolnie system ma czeste przestoje (chyba probuje ja wykryc).

Za wszelka pomoc bede wdzieczny.

Dziekuje.

Pozdrawiam
Jacek