Re: Jaki LCD?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 15:57:39 MET DST

"Grzegorz GRYC" <gg_at_robobat.com> wrote in message
> Hej

[ciach]
> [...]
> Właśnie z tego powodu jestem na kupnie jakiegoś dobrego LCD 15" do
> pisania tekstów, takiego z możliwością ustawienia w pionie (obrót o
> 90°), żeby się cała kartka zmieściła...
> Żadnych ruchomych obrazków na nim nie przewiduję, ale obraz naprawdę
> musi być stabilny.
> A moja roczna 17" wyląduje wtedy na drugim wyjściu dwugłowego Matroxa :)
>
> Inna sprawa, że kupowanie LCD w zasadzie wyłącznie na podstawie kart
> katalogowych i artykułów w prasie to czysta paranoja, a dokładne
> obejrzenie i porównanie kilku modeli w jednym sklepie to marzenia

no chyba ze tak, to niby oczy nie maja swojej ceny, ale w takiej sytuacji,
to juz proponuje dolozyc troche, i kupic.....laptopa, bedzie tez lcd tft, no
troche mniejszy ekran, podlaczysz sobie zwykla klawiature, wiec bedziesz sie
czul jak przy stacjonarnym, a dodatkowo bedziesz mogl go wziac ze soba :)