Re: Jaki LCD?

Autor: Grzegorz GRYC (gg_at_robobat.com)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 14:28:15 MET DST

Hej

".:: Krzysztof ::." wrote:

> Użytkownik "CX" <cez12_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
>
> jednak 19" to 19" 15 to NIC :(
> zastanow sie za 2300 masz dobry 19" :)
Umkh...
Wszystko kwestią gustu, potrzeb i $$$.
Ja mam dość skomplikowaną i rzadką wadę wzroku (wyższa od normalnej
ostrość plus problemy z konwergencją i ogniskowaniem) i nawet przy 100Hz
miewam subiektywne poczucie drgania ekranu, a ostatnio to już w ogóle
nie jestem w stanie wysiedzieć przed CRT dłużej :|
Właśnie z tego powodu jestem na kupnie jakiegoś dobrego LCD 15" do
pisania tekstów, takiego z możliwością ustawienia w pionie (obrót o
90°), żeby się cała kartka zmieściła...
Żadnych ruchomych obrazków na nim nie przewiduję, ale obraz naprawdę
musi być stabilny.
A moja roczna 17" wyląduje wtedy na drugim wyjściu dwugłowego Matroxa :)

Inna sprawa, że kupowanie LCD w zasadzie wyłącznie na podstawie kart
katalogowych i artykułów w prasie to czysta paranoja, a dokładne
obejrzenie i porównanie kilku modeli w jednym sklepie to marzenia
ściętej głowy...

Jakieś pomysły ?

PS.
Jakieś własne przemyślenia mam, ale właśnie spadam... do okulisty...

Zdrówkot
GG