Re: karta TV

Autor: moomin (muminek_at_acn.waw.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 14:52:46 MET DST

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "moomin" <muminek_at_acn.waw.pl> napisał w wiadomości
TV

> chyba nie masz borga www.borgtech.org !

Juz mam!!! Dzieki wielkie bo roznica miedzy oprogramowaniem ktore dostalem z
karta a borgiem.... ech co ja bede pisal rewelacyjny ten programik.
Natomiast dalej mam problem ze zlapaniem niektorych kanalow ja TVN czy TVP1
i nie wiem czy cos zle robie czy np karta TV nie obsuguje takiego pasma...

Jeszcze raz baaaaaardzo dziekuje za podsuniecie mi BORGA!!!

        Pozdrawiam mooomin

PS
wiem ze mozna "chwytac" klatki a zgrywac cale filmy da sie?