Re: Uciszanie komputera

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 22:49:22 MET DST

Witam!

Radoslaw Sokol wrote:
> Niestety -- dopiero mam zamiar uczyć się trawienia płytek :) Montowałem
> takie układy na tekturce z łączeniem układów drucikami i działały,
> jednak nie polecam stosowania tej metody w komputerze. Zbyt duże
> ryzyko awarii takiego układu w czasie pracy (na płytce drukowanej
> układ jest bardzo trudno już uszkodzić, a sam też nie padnie).

  Jak ktos lubi sie bawic (np ja ;)) moze zrobic cos takiego na plytce
uniwersalnej. Bedzie to troche wieksze, niz by sie wycisnelo z
wlasnorecznie trawionej plytki drukowanej, natomiast jest znacznie
prostsze w wykonaniu i calkowicie pewne w dzialaniu.
Sam zrobilem cos takiego i dziala pieknie ;)
Inna sprawa, ze wielkosc plytki i tak nie ma znaczenia, gdyz w obudowie
jest masa wolnego miejsca.

        Artur