Re: Dysk zmarzlak

Autor: Jordan Matuszek (major_at_netstudio.com.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 20:56:05 MET DST

Michal Letowski wrote:

> a az tak zimno u mnie nie jest ;-) Ale moze ktos inny dysponujacy
> taka Barracuda moglby potwierdzic/zaprzeczyc?

Nie wiem co z tym dyskiem jest, ale mam taki sam model i on tez wymaga
specjalnego startowania. Kiedys ruszal bez problemu, ale gdzies od ponad pol
roku musze wykonywac taki oto manewr (wczesniej musialem to robic
sporadycznie): wlaczam kompa, dysk nie rusza, w momencie wykrywania urzadzen
IDE wylaczam sprzet, po czym zaraz wlaczam :) i wsio dziala - w 100%
przypadkow. I dzieje sie tak tylko po dluzszym nieuzywaniu komputera (czyli
np. po nocy). Potem jak bym wylaczyl i wlaczyl ponownie, to dziala bez
zarzutu. Poza tym nie mam zadnych innych problemow z tym napedem. Pytanie
tylko, na ile reszta sprzetu wytrzyma takie metody odpalania....
Moze ta seria dyskow po prostu tak ma... jakies problemy rozruchowe.

Pozdrowienia,
MaJor

Jordan Matuszek (MaJor)
[E-mail] major_at_netstudio.com.pl * major_at_cavern.com.pl
[UIN] 11363152          [WWW] http://www.major.prv.pl