Re: Kupilem Barracude4

Autor: Tomasz Kikowski (onykskomputer_at_interia.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 20:38:29 MET DST

> Faktycznie Barracuda IV trochę buczy. Cichutko, ale jest to dość
> wysoki ton i dlatego słychać go wyraźnie. Już myślałem że to jakiś
> problem z dyskiem, ale widocznie to tak ma być. A podobno miał być
> niesłyszalny... No, ale poza tym jest dobry. Szybki, windows startuje
> szybciej.

dostałem program serwisowy który usuwa tą niedogodność
objawia sie tym że podczas chwil wolnych elektronika sprawdza
losowo powierzchnie dysku co objawia sie "piszczeniem" dysku co kilka sekund
("normalny" odgłos podczas czytania dysku)

--
Tomasz Kikowski
"po co mi kompas, skoro wiem skąd świeci wiatr"