ASUS a7m266 + SCSI raz jeszcze

Autor: Lech Rychliński (l.rychlinski_at_w3crew.com.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 21:32:10 MET DST

Cze.

To niestety znowu ja i moj problem z ww plyta. Od 3 tygodni usiluje dojsc do
ladu z kompem. Na plycie siedzi Athlon 1GHz i na przemian Adaptec 29160N lub
IOI9100UW a na koncu 17GB WD. Problem polega na tym ze przy obecnym
kontrolerze SCSI komp sie wiesza, konkretnie 'zamarza'. Przykladowo w2k,
lapiemy za okienko i zaczynamy 'szalec' po ekranie po chwili komp staje i
nie mozna juz niczym ruszac, nie reaguje na nic. Na NT podobnie. Poczatkowo
sadzilem ze to karta graficzna sie przegrzewa, ale po wyjeciu kontrolera
namachalem sie okienkiem i nic, tzn komp dzialal bez zarzutu nadal. Rowniez
nie jestem przekonany do klopotow z IRQ, fakt ze pod w2k grafika, sieciowka,
ACPI, muza i SCSI siedza na 9 IRQ ale na NT kazde ma swoje i tylko swoje
przerwanie. Aktualnie jestem na etapie wylaczenia wszystkiego, podlaczony
jest jedynie S3Savage4, kontroler SCSI i sieciowka i tez sie wiesza.
Nie wiem, poddaje sie, poszlo 3k zl na kompa i nie moge go uruchomic. Jesli
ktos ma jakis pomysl co z tym zrobic to bede wdzieczny...

pozdro
Lech Rychliński