RAID ?!

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 16:02:16 MET DST

Witajcie,

Mam dylemat, ktos gdzies poruszyl temat, ze plyty na VIA
produkuja czasem jakies bledy przy przeplywie danych
miedzy dyskami IDE. Czy to w ogole prawda? Innym pytaniem
aczkolwiek powiazanym jest to czy cos da mi kontroler RAID
zintegrowany z plyta podczas gdy mam tylko jeden dysk ATA100 ?
Czy poprawi on szybkosc? Wyeliminuje bledy? Czy tez nie
bedzie mial zadnego zastowosania?

PS: Plyta ta jest tylko o 50zl drozsza od wersji bez RAIDu
wiec jesli trzeba to mozna kupic z RAIDem, ale czy sie przyda?
Mowie tutaj o plycie K7T266 Pro-R MicroStara (MS-6380).

Pozdrawiam
Piotrek