Re: sdi??

Autor: Skoczeq (skoczeq_at_irc.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 15:45:16 MET DST

> czesc.
elo

> czy jest ktos kto znajdzie chwile i napisze mi jaki koszt i co konkretnie
> potrzebuje(jakies karty sieciowe czy...) aby rozbic SDI na dwa lub trzy
> kompy. Konkretnie czy musi to stac na serwerze, czy telekomunikacja ma o
tym
> wiedziec ze udostepniam komus lacze i jak to zrobic w miare tanio( jakies
> doswiadczenia z takim rozwiazaniem tez mile widziane).
> za info bede dzwieczaj. Moj priv jest otwarty... .

zaden klopot ... stawiasz routera(nic specjalnego 486 lub P + >16MB starczy
of course bez proxy .. bo to ma wieksze wymagania ..) ... na nim siecowe
montujesz z niej skretke (najlepiej skretka !) do huba .. hub starczy 4
portowy , z niego skrety ida do pozostalych 3 kompow(do ich kart of course)
... i tyle jezeli chodzi o sprzet. a co do softu to na routerze najlepiej
jakis linuch (moze debian ... ciekawy os) ewentualnie (ale to bardzoooo
ewentualnie) router moze stac pod winda (wtedy na NTku). wystarczy
zainstalowac jakis program (np. wingate..) i to na tyle .. w sieci jest
pelno stron o tym (duzo osob tak robi ) ... najpierw poczytaj sobie posty na
pl.comp.intranet (zeby dorze lan skonfigurowac)

--
Pozdroofka
Skoczeq