Re: zasilacz z kompa

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 15:55:05 MET DST

Użytkownik "Skoczeq" <skoczeq_at_irc.pl> napisał w wiadomości
> Siemka
>
> Jest sobie zasilacz. .. :) no to juz wiecie chyba .. :))) wiec mam takie
> pytanie, czy to ma znaczenie czy kabelek do monitora leci z kontaktu czy
> przez zasilacz ? czy to obciaza dodatkowow zasilacz (mi zdaje sie ze nie

W zasilaczach ATX/AT zwykle te gnizdko w zailaczu jest bezposrdnio polaczne
z gniazdkiem gdzie podlaczasz kabel z gniazdka 220V - nic nie obciaza w
zasilaczu. Nawet jak zamontowano patent z przekznikiem (wylacza prad na
gniazdku jak wylaczasz PC) to tez nic nie obciaza elektroniki. Podlacz gdzie
ci wygodniej.

> moze jakies url ?

:)