Re: (bardzo) dobry komputer

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 13:17:42 MET DST

Użytkownik "VipeR" <viper_at_demo.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Przymierzam sie do kupienia porzadnego sprzetu
> na potrzeby grafiki komputerowej (Max, Photoshop, Autocad).
> Mam do przeznaczenia ok 10000 PLN, wiec mysle ze mozna cos
> dobrego z tym zrobic. Wstępnie myślałem o czymś takim:
> 2x P3 1.2 GHz

dual athlon MP :))
na liscie byly liniki do testow - intel (dual) przegrywal ostro !

> Abit v6 Dual Ride

do dual Athlon Tytan tiger plyta

> 1 GB RAM

DDRki :)

> Jakis niezly Deskstar IBM (60GB)

rozumiem ze 2x

> Karta grafiki: tu mam największy problem, ELSA GlORIA jest za droga,
> a karty na Geforce maja slabe sterowniki do Maxa itp

a czy zmina programem SoftQuaddro (czy quadro nie pamietam:) nie wystarczy ?
Byla ostatnio o tym dyskusja, nie znam sie zabrdzo na tym ale poszukaj na
sieci - zmiana GF w GF Q - ten profesionalny dokunuje sie programem, pozniej
wgywasz stery od glori i masz :)
(kiedys zmiana jedengo rezytorka wystarczyla - przelutowanie +wgrani bios od
Glori)

> Monitor: Tu tez sie zastanawiam, 19' Flatron, badz nawet cos wiekszego

nie cos lepszego !? Eizo ? Sony, iiyama, barko :) ?

> Do tego of corz jakis odtwarzacz DVD, tablet graficzny i niezbedne
> akcesoria.
> Za wszelkie porady, uwagi itp. bede bardzo wdzieczny.

tu juz zapytaj an grupie CAD co do tabletu itp.