(bardzo) dobry komputer

Autor: VipeR (viper_at_demo.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 13:04:11 MET DST

Witam!

Przymierzam sie do kupienia porzadnego sprzetu
na potrzeby grafiki komputerowej (Max, Photoshop, Autocad).
Mam do przeznaczenia ok 10000 PLN, wiec mysle ze mozna cos
dobrego z tym zrobic. Wstępnie myślałem o czymś takim:

2x P3 1.2 GHz
Abit v6 Dual Ride
1 GB RAM
Jakis niezly Deskstar IBM (60GB)
Karta grafiki: tu mam największy problem, ELSA GlORIA jest za droga,
a karty na Geforce maja slabe sterowniki do Maxa itp
Monitor: Tu tez sie zastanawiam, 19' Flatron, badz nawet cos wiekszego
SbLive

Do tego of corz jakis odtwarzacz DVD, tablet graficzny i niezbedne
akcesoria.
Za wszelkie porady, uwagi itp. bede bardzo wdzieczny.

pozdr,

VipeR