Re: ATHOLN czy DURON

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 23:59:48 MET DST

> poprostu mówie, że nie masz racji twierdząc, że nie zauważy różnicy miedzy
> duronem 800, a athlonem 900

Ma racje.

Testowalem swego czasu A900 i D850.
Realna roznica zamykala sie w kilku %.

Roznica pewnie bylaby wieksza przy skomplikowanych
zadaniach obliczenowych, gdzie marginalne znaczenie ma
dysk, grafika itd, a liczy sie tylko szybkosc procesora
i pamieci.

Tak samo jest z CII i PIII - przy tych samych zegarach
roznice nie przekraczaja 10%.

--
studio QbA    Jakub Jewuła
skanowanie filmów do 6x9cm - www.skanowanie.com.pl