Re: ATHOLN czy DURON

Autor: Szymon Janc (szymon_at_nospam.janc.int.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 18:40:28 MET DST

RusH napiał:

> tak .. poczuje normalnie mnie wgniecie w fotel bo gdzies tam w procu
> mam 256 a nie 64 czegos co nawet nie wiesz do czego jest :P , wlosy mi
> wyrwie te 100mhz wiecej a mozliwosc O/C zabierze bezpowrotnie zmysly
> razem z tymi 6FPS wiecej co je bede mial w q3 za TYLKO 100zl doplaty :P

poprostu mówie, że nie masz racji twierdząc, że nie zauważy różnicy miedzy
duronem 800, a athlonem 900

zależy oczywiście to od zastosowań do jakich używa się komputera
ale różnica będzie ZAWSZE i nie możesz mówić , że jej nie bedzie

nawet jeśli używa się komputera tylko do grania to i tak zauważy się różnice
gdyż zakup nowego komputera jest przeważnie inwestycją na dłuższy czas
i to, że teraz bedzie róznica miedzy 70 a 80 fps'ów znaczy tyle, że za
powiedzmy pół roku będzie to różnica między 30 a 40 fps , niby różnica ta
sama bo "tylko" 10 fps ale tu już odczuje różnice gdyż próg 30 ftp'ów jest
granicą płynności

tak, że nie mów , że zakup durona 800 jest lepszym rozwiązaniem niż kupno
athlona 900

--
Szymon 'Oxydron' Janc ## szymon_at_janc.int.pl
[st]3.SHDW member ## ICQ 18055626 ## [sd]3.BNFOR'83 member