Re: Klopoty z zainstalowaniem sieciowki 3com na ISA

Autor: BaSioR (basior_at_go2.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 21:50:43 MET DST

> Męczę się już 9 godzin z kartą sieciową 3com 3C509B i nie potrafię jej
> zainstalować! :(((
> Problem polega na tym, ze win 98se pokazuje mi konflikt w panelu
sterowania
> i kicha.
> Zmieniałem przerwania i stery i wszystko co się da i nic!
> Pikanterii dodaje fakt, że na drugim kompie z takim samym systemem
> instalacja trwała chwilkę i zakończyła się sukcesem.
> Kartry oczywiscie takie same i obie sprawne (zamieniałem je).
> szczególy techniczne:
> -duron = ok
> [...]

Tez mialem kiedys taki problem
wiem o ktora karte ci chodzi ...
powyjmuj takie urzadzenia z ktorym moglo sie klucic (wszystkie hehee) i
proboj
albo "kulka w leb i nowe zycie" czyli format C: i instalcja od nowy Windy
tylko z grafa i sieciowka

tak wogle,wogle to ta karta nie dziala mi na WinME ;-(
basior_at_o2.pl