Klopoty z zainstalowaniem sieciowki 3com na ISA

Autor: Solmar (solmar_at_polbox.com)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 21:44:29 MET DST

Męczę się już 9 godzin z kartą sieciową 3com 3C509B i nie potrafię jej
zainstalować! :(((
Problem polega na tym, ze win 98se pokazuje mi konflikt w panelu sterowania
i kicha.
Zmieniałem przerwania i stery i wszystko co się da i nic!
Pikanterii dodaje fakt, że na drugim kompie z takim samym systemem
instalacja trwała chwilkę i zakończyła się sukcesem.
Kartry oczywiscie takie same i obie sprawne (zamieniałem je).
szczególy techniczne:
-duron = ok
-celeron ppga = kicha
O co tu kurcze chodzi? Czyżby komp z trochę starszym już dziś celerem miał
jakieś kłopoty z biosem?

                                           Solmar