Re: Uciszanie komputera

Autor: Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 16:20:46 MET DST

W artykule <slrn.pl.9pitca.9r.borsuk_at_jk-amierzynski.elektrownia>,
Zbig.Drwiega napisał(a):

>CHIP Special Linux Lato 2001
Khm. A co jest tam w tematyce wyciszania? Przekartowałem tą gazetkę i
znalazłem tylko opis programów monitorujących temperaturę (nic
specjalnego).

>Napisał przecież, że nie szuka informacji,tylko wykonawcy.

>Myślę, że trzeba by zlecić jakiemuś amatorowi -radiotechnikowi.

>Warsztat radio-tele ?
>"Elektronika Praktyczna" ogłoszenia?
>"RadioElektronik" ?
>Też szukam takiej możliwości, choć zakładam też i samodzielne
> wykonanie. :-))
> ;-))
A taki facet z serwisu RTV nie podejmie się wykonania? Masz jakieś
doświadczenia? Pytałeś się kiedyś?

>--
Jakim cudem masz źle oznaczoną sygnaturkę? powinno być "-- " a nie "--".

>Pozdrawiam Zbig.Drwięga
>Linux Reg.User #166848

Pozdrawiam
        Jo Joro

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-