Re: Uciszanie komputera

Autor: Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 16:15:55 MET DST

W artykule <9nbgck$32j$1_at_news.tpi.pl>, Rafal Neumann napisał(a):

>Użytkownik "Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala" <jojoro_at_poczta.onet.pl> napisał w
>wiadomości news:slrn.pl.9pidmb.op.jojoro_at_www.slrn.z.pl...

>w najnowszym numerze Chipa jest artykul na ten temat
>skocz sobie do Empiku i poczytaj

>;)

Mam ten numer (setny nr Chipa) i właśnie dlatego piszę. Autor bardzo
ogólnikowo potraktował temat wyciszania (lanie wody). Nie napisał
konkretnie gdzie można kupić materiały wyciszające o których wspomina,
zasilacze i wentylatory regulowane za pomocą termistorów...

Pozdrawiam
        Jo Joro

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-