Re: Uciszanie komputera

Autor: Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 16:13:03 MET DST

W artykule <9nbfr1$n4$1_at_news.tpi.pl>, antikom napisał(a):

>Mam podobny problem,kupiłem przedłużacze i wywaliłem kompa za drzwi ale
>nadal go słyszę

WOW. Mojego nie słychać jak zamknę drzwi od pokoju.

>obudowa 300W
>wentylator ttc-d4tb socket a do 1,5

>temperatura Durona 750 po wielu godzinach wynosi 30.7 stopni mierzona
>programem sisoft sandra prof.
ale na maksymalnym obciążeniu, czy też w trybie 'jałowym'? U mnie gdy
nic nie robię poza przeglądaniem WWW i słuchaniem MP3 to tempperatura
nigdy nie przekracza 28st.
>Może wentylator niepotrzebnie tak chłodzi i przez to chałasuje?

Może tak. Ale co zaproponujesz zamiast Spire?

Pozdrawiam
        Jo Joro

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-