Re: Jaka karta dzwiekowa pod Windowssy 2000

Autor: Mikolaj Tutak (mtutak_at_eranet.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 13:59:42 MET DST

Witam!

> Jeśli ForteMedia 801 jest zbyt wyszukana, to może wystarczy ci PeCetowy
Nie pecetowy buczek jest zdecydowanie niewystarczajacy ;-)))

> buczek ;) A tak poważnie to polecam kartę z chipem Yamahy 744, albo 724.
> Najlepiej jakąś markową. Ja mam kartę noname z Yamahą 744. Działa
świetnie,
> żadnych problemów nie sprawia. Pod W2k pracuje na jednym przerwaniu
> z kilkoma innymi urządzeniami, i w niczym to jej nie przeszkadza.
Tylko ze ostatnio nikt nie sprzedaje kart oparych na chipach Yamachy,
wszyscy mowia ze od dawna juz nic takiego nie mieli...

> A FM 801 to raczej sobie daruj. Jeśli masz płytę Abita to omijaj FM 801
> z daleka. Miałem z takim zestawem trochę problemów. Nic się nie wieszało,
> ale były zakłócenia dźwięku.
Dokladnie, mam plyte Abit'a (BH) i chcialem kupic karte Abit'a AU10 (na
FM801), ale chyba faktycznie sobie daruje...

pozdrawiam
    Mikolaj