Re: Plyty CD-RW

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 23:05:07 MET DST

Niejaki(a) Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> Głowica musi wykonywać bardzo dużo ruchów (co powoduje wycieranie się
> plastikowych zębatek pośredniczących),

ja bardziej bym stawial na partolniecie sie silniczka od tych prowadnic,
przez co nie potrafi upozycjonowac _dokladnie_ glowicy, lub wytarciem
otwory w glowicy -> niestabilnosci glowicy podczas ruchu :)

pozatym w co gorszych sprzetach moze cala prowadnica glowicy zleciec
(napdrawilem tak 2x samsung 24x - zakleilem guma do zucia i juz chodzi
piknie :))) ).

> a laser jest włączany i wyłączany,
> co chwila z inną mocą (co też powoduje jego zużycie). Generalnie nagrywa-
> nie UDF można porównać mniej więcej do intensywnego czytania zakurzonych
> płytek :)

khem, raczej do jezdzenia traktorem po autostradzie - mozna, ale troche
wolno :>

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|