Re: Wielkość pliku zgrywanego przy pomocy tunera.

Autor: Robert (rznd_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 22:07:05 MET DST

Użytkownik "warp" <warp_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Jakiego kodeka użyć by zgrywać filmy na tunerze pixel view w
rozdzielczości
> 384 x 288.
> Tak by jego wielkość i jakość była przyzwoita. Próbowałem z divx, ale nie
> działa. Czy ktoś może mi coś poradzić?

1) zmien rodzaj kodeka divx (microsoft , microcrap , APvc (def I , II i III)
, i standard DivX ;) )
2) jak zgrywasz z video to zapomnij o dobrej jakosci chyba ze podciagniesz
na suwakach ale potem bedzie problem z podzieleniem tego pliku na plyty
3) jak zgrywasz z tv , a masz kablowke , to nawet to przyzwoicie pojdzie
jezeli nie pojdzie przyzwoicie a po kodowaniu beda syfy na ekranie to znaczy
ze masz nawalone 10 tys opornikow i tyle samo kondensatorow w gniazdku ze
sie az nie miesci.
Ja u siebie wywalilem ten syf z gniazdka i jakos idzie lepiej , ale pamietaj
ze cudow nie osiagniesz na pewno jezeli chcesz to tak ustawic zeby to
jeszcze na plyte wlazlo.