Re: karta dzwiekowa gryzie sie z sieciowa :)

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 20:35:46 MET DST

Użytkownik Tysiu <tysiu_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:9napbi$ntu$1_at_news.tpi.pl...
> Witam!
> Mam taki problem: gdy zainstaluje karte sieciowa D-Link
> DRN-32TX, to przestaje mi dzialac karta dzwiekowa (SG PRO 16 III
> PnP/ISA), tzn mp3 itp. nie odtwarzaja sie. To samo w niektorych
> grach (bo w niektorych np. dziala). Czy ktos z grupowiczow spotkal
> sie juz z czyms takim? Prosze o ewentualne rady.

Tysiu! To jest za malo, aby Ci pomóc!
Podaj chociaz jakie zlacze uzywa karta sieciowa i jaki masz system, oraz
jakie IRQ obecnie uzywasz. Jesli to PCI to spróbuj wlozyc karte do innego
zlacza, ale odradzam PCI 1-2, tylko PCI 4.

Maciej N.

P.S. I przed ta zmiana usun urzadzenie w "Menadzerze urzadzen".