Uszkadzanie telewizora przez tv-out ?

Autor: Kaktusak (kaktusak_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 20:08:44 MET DST

Witam
Mam taki problem , mam asusa 7100 z tv out i telewizor elemisa 21'
Podlaczam to przez composite (kabel byl z karta ) do przesciowki euro(w tym
sa 3 wyscia cinch)
No i mam z tym problem , jak cos rozlaczam wylaczam tv , nawet z kontaktu
ale cos chyba nie gra bo ..
Zepsul mi sie ten telewizor juz drugi raz
Najpierw obraz byl na tvoucie falujacy jakby obraz z kompa nakladal sie na
telewizyjny
Naprawilem grata , chodzil sobie , i dzisiaj musiem wyjac kabel (chcialem
zrobic dluzszy) i znowu sie chyba zepsul>od wyjmowania ?
Po wlaczeniu zarowno na av jak i tv taki sam efekt> brak obrazu , tv out to
samo
Naprawiajacy mowil ze tak sie dzieje i nie radzil przylaczac tv do kompa
,tylko po co oni robia te karty z tv out ?;(
Nie wiem za bardzo co z tym zrobic , a nie chce zbankrutowac przez
telewizor ;(

--
pozdr