Re: pytanie?

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 18:11:49 MET DST

Użytkownik Paweł <braszek_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9n7si2$ev9$1_at_news.tpi.pl...
> Niedawno odzyskiwałem dane z mojego dysku programem Lost&Found. Po zapisaniu
> danych na inny dysk ponownym sformatowaniu mojego i przegraniu dodzyskanych
> danych na mój dysk pojawił sie pewien problem. Po kilku dniach po
> odzyskaniu przy kopiowaniu plików z jednej partycji na drugi pojawił sie
> komunikat brak odczytu.
[...]
> Czy moze to byc wynikiem odzyskiwania danych z tego dysku
> programem Lost&Found a moze jest inna przyczyna?

Raczej pokazuje że ten poprzedni pad nie był przypadkowy ...

BTW
Jeżeli nie podasz dokładnej konfiguracji komputera
(płyta, sterowniki, system, gdzie jest podpięty dysk )
to nie uzyskasz odpowiedzi na to co się dzieje.

PeJot