Re: ECS K7S5A - pytanie troche inne

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 18:09:50 MET DST

Marcyn wrote:
> to pytanie kieruje do osob posiadajacych w/wym plyte w obudowie MIDI/MIDDLE
> Tower
> czy moglibyscie podac typ swojej obudowy ?

  Ja mam akurat plyte ASUS A7V133 AFAIK dokladnie tej samej wielkosci -
fullATX przykrecana na 9 srub. Moja obudowa to Enlight 7233. Dwie gorne
kieszenie 5,25" - ponad plyta - czyli wchodzi wszystko. Dwie dolne -
CD/CDRW/DVD wchodza, kieszenie z wentylatorem nie (chociaz kolega ma
identyczna obudowe i po drobnym podpilowaniu rogu kieszeni udalo mu sie
to).

        Artur