ECS K7S5A - pytanie troche inne

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 17:05:41 MET DST

Hi,

to pytanie kieruje do osob posiadajacych w/wym plyte w obudowie MIDI/MIDDLE
Tower

czy moglibyscie podac typ swojej obudowy ?

problem z ta plyta - jak za pewne wiecie - polega na jej dosc duzych
gabarytach i aby ja wlozyc do obudowy (z CDROMEM, CDRW, KIESZENIA, itp -
czyli urzadzeniami 5,25) to trzeba trafic albo bardzo dluga, albo bardzo
szeroka obudowe - i tu wlasnie chcialem sie zapytac czy ktos taka obudowe
trafil ? jak tak to niech z laski swojej powie jej typ, ewentualnie jakis
URL do niej, itp

BIG Tower jest oczywiscie rozwiazaniem problemu - ale odpada w zwiazku z
tym, iz jest za wysoki ;(

a do zwyklych obudow oczywiscie nie wejda urzadzenia typu CDROM (5cm
brakuje - i wystaja) ...

z gory dzieki za jakakolwiek odpowiedz, ktora by mi pomogla ;)

--
pozdrawiam - Marcyn
mailto:marcyn_at_post.com