Re: Dziwolągi w testach CHIP-a ?

Autor: m. (m100_at_poland.com)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 15:48:16 MET DST

tpsky_at_interia.pl napisał(a):

> Samsung SyncMaster 700IFT w CHIP-ie 01/2000 w teście monitorów zajął w kat.
> POWER 26 miejsce, ten sam model w TOP 10 jest dzisiaj na 1 miejscu jak to
> wytłumaczyć. Pytanie jest skierowane przede wszystkim do redaktorów testujących
> monitory w moim ulubionym miesięczniku. Czy testy monitorów wogóle mają sens
> skoro wyniki są tak różne w zalezności od egzemplarza. a może to zależy jeszcze
> od czegoś innego? Pytam bo chcę kupić ww. monitor.
>
> Tomek
>
> --

W Chipie tak z moich obserwacji istnieje korelacja poniedzy osiagami w testach i
zestawieniach a reklamami.
(pomijam roznie dziwne kryteria przy ocenie oraz bardzo liczne bledy - taka "Gazeta
Wyborcza" w branzy komputerowej)

Najlepiej popatrzec w necie na serwisy tematyczne - a przy monitorze? coz zdac sie
na wlasne oczy - najlepiej kupowac w sklepie gdzie mozna wymienic jak nie odpowiada
- bo w domu to inaczej wszystko wyglada ;)
A "zaawansowanie techniczne " nie zawsze przeklada sie na jakosc obrazu - coz ze
monitor jest wykonany w najnowoczesniejszej technologii skoro obraz ma po rogach
nieostry?