Re: Jaka karta dzwiekowa pod Windowssy 2000

Autor: Mikolaj Tutak (mtutak_at_eranet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 15:01:20 MET DST

Witam!

> no mi live dziala super - plyta kt133a
Ja mam zabytkowego juz BX'a
> moze irq konflikt ?
IRQ ma przydzielone wylacznie dla siebie, bo jak nie jest sama na przerwaniu
to wcale nie dziala ;-((( Chlopakom z Creativa do tej pory nie udalo sie
zaimplementowac IRQ sharing...

Po prostu jestem ogolnie sfrustrowany dzialaniem LiveWare pod W2000,
driverami i innymi takimi 'featuresami' typu niebieski ekran przy niektorych
operacjach... sam procesor EMU jest calkiem ciekawym rozwiazaniem...

pozdrawiam
    Mikolaj