Jaka karta dzwiekowa pod Windowssy 2000

Autor: Mikolaj Tutak (mtutak_at_eranet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 14:32:10 MET DST

Witam!

Jaka karte dzwiekowa polecacie pod windowsy 2000? Do tej pory mialem SB
Live, ale poziom dostepnych driverow jest taki ze juz dluzej z nia nie
wytrzymam, potrzebuje normalnej kary wspolpracujacej z innym hardware'm w
moim kompie, nie wieszajacej systemu itp. Z SB Live do tej pory mam same
klopoty ;-((( Moze stabilniej dziala SB 128 Compact? A moze cos na forte
media 801 - ale ta karta bedzie chyba zbyt wyszukana jak na moje potrzeby...

pozdrawiam
    Mikolaj