Re: Asus P2B i PIII 700/100 FCPGA - komus ruszylo ???

Autor: [ gjon ] (gjon_at_post.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 13:50:58 MET DST

przemek wrote:
[...]
> Bylo juz tyle razy .Ja mam jeszcze starsza plyte (solteka sl62b ) i chodzi z
> celeronem 700 - jedyna kosmetyczna wada
> to ze wykrywa go jako pIII.Po prostu potrzebna ci jest przejsciowka z
> regulacja napiecia zworkami lub zabawa z nozem
> i lutownica ze zwykla przejsciowka.Musisz wymusic napiecie 1.8 V - to jest
> najnizsze napiecie jakie mogly podac
> stare plyty glowne.Plyty te nie rozpoznaja ustawien odpowiadajacym nizszym
> napiecia i nie podaja wtedy zadnego napiecia.

dzieki za podpowiedź i sorry za nadmiarowy post... domyślam się
również, że podano namiar na strony, które pokazują jak zmienić
to napięcie na zwykłej przejściówce po fcpga - o to właśnie
proszę... może już być na priva...

--
ostro pozdrawiam                       Grzegorz Jon
UneZoneGrise: http://www.uzg.prv.pl