Re: Kłopoty z TV out 3dfx

Autor: Piotr (nospam_at_north.pacific.news.server)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 09:54:35 MET DST

Hey. A może po prostu masz wyjście TV ale nie masz chipa obslłgującego
właśnie to wyjście. Ja mam karte VRush, tv-out jest, kiedy wyciąglem karte
okazało się, że jest pusta brązowa podstawka,
poszukałem w necie i znalazłem, że na kartach tego typu montowano w tym
miejscu układ Chrontel CH700x, ukladu tego nie bylo wiec dlatego nie
działało.

Piotr