Re: Jaki program do zrzutow z karty TV

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 09:34:47 MET DST

Tue, 04 Sep 2001 18:37:30 +0200, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> napisal:
>U mnie na K6-2 500, Maxtorze VL40 i AVerze TVPhone98 w 640x480 uzyskuję
>co najwyżej jakieś 15 fps. Podobnie na Celeronie 566 było (parę klatek więcej).
To dobrze sie sklada, spytam w takim razie wprost uzytkownikow.
Zastanawiam sie nad AverTV Phone '98, a AverTV Go FM , co wybrac, co
sie bedzie lepiej sprawowalo? Chodzi o zgrywanie z VHS i edycje w
kompie. Radio jest mi zbedne, wiec wystarczy samo GO :-)) chyba, ze
wnosi razem z tym lepsza obsluge dzwieku -chyba jestem zbyt
podejrzliwy.
Ten drugi model jest nowszy i wyglada, ze moze zapisywac w wyzszych
rozdzielczosciach bitmapy, wiec moze capturing tez troche lepszy, ale
przy pierwszym w opisach producenta jest dopisek HighEnd TV capture.
Procz tego opisane - AVI compatible
- YUV 4:2:2 Quality with RGB 24, 15 format
- Supports NTSC, PAL & SECAM Video-IN ,a do tej nowszej zero takich
danych, jedynie VCR i to wszystko bez javnego wsparcia i zgodnosci
avi, PAL, NTSC itd. Czy to nie jest przypadkiem nowsza, ale jakas
uproszczona wersja AVer98? czy moje obawy sa bezpodstawne bo jedenak
jest ulepszona i poprawiona?
Na koniec najwazniejsze, jak ten AVer98 sie sprawuje pod NT?, wszedzie
w opisach widze tylko WIN95,98 i wysokie DXy, wprawdzie u producenta
znalazlem stery do NT, ale jest napisane, ze ' w/o VCR function' wiec
zero pozytku, bo wlasnie po to mi potrzebna. Wiec jak to wyglada na
prawde? Do Avera Go w opisie jest NT, ale w download nie ma slowa o
tej karcie, sa tylko te starsze, wiec nie mam jak sprawdzic. Pytam o
takie szczegoly bo jezeli uzywasz tej karty to pewnie inne modele z
tej rodziny tez znasz.

--
pawel