Re: Asus+SB 128 PCI - czy sa znane jakies klopoty?

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_s1.tuniv.szczecin.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 14:54:54 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:
: Oglądnij strony z listą zmian w kolejnych wersjach BIOSów.
: Ja tam widziałem teksty typu "686B issue fixed".

URL URL URL - szukam i znalezc nie moge. Tyle ze z wiadomych powodow
krew mnie zalewa, to i szukam malo cierpliwie.

: Zrozum: TO NIE JEST BŁAD w 686B!!! On tylko występuje na płytach
: wyposażonych w 686B z zaniedbania producentów płyt, którzy nie

Nie rozumiem. Po co 686b ma opcje pracy z bledem. Druga sprawa, to
dlaczego producenci plyt glownych nie zablokowali tej opcji.

: Warto potestować inne karty. Może to jednak karta albo jej sterowniki
: są do niczego?

On-board AC'97 robi to samo. SB128 nie robi - ale i nie nagrywa z mic.
Sterowniki VXD nie robia - ale dzwiek jest co najmniej dziwny. Brzydki
metaliczny i sluchac tez sie tego nie da. H. z karta - gorzej jezeli
to symptom walenia sie transmisji po PCI.

: Intel 80386 -- poważny błąd w jednostce arytmetycznej (niemożność
: dokonywania mnożenia 32-bitowego). Po cichu wycofano procesory z
: magazynów, nikt nikomu nie wymienił sprzedanego układu.

Dodam 8086 blad w PUSHF/POPF.

: IBM -- złej jakości łożyska powodowały problemy ze startem jednego z
: modeli dysków; polecaną receptą było walnięcie pięścią w obudowę.

Sam uzywalem srubokreta. Czasem mi sie wydaje, ze to mi sie snilo
- dysk twardy z rozruchem na srubokret. Ale to byla prawda.

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin