Re: Komputer dla grafika...

Autor: Jenot (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 12:19:07 MET DST

Sebol <lobo_at_space.pl> wklepał:
>Użytkownik "Jenot" <jenot_at_mi5.org.uk> napisał w wiadomości
>zle to ujoles :] raczej mac wolniej sie rozwija.

Znam paru grafików, pracujących zarówno na macach jak i na PC
i twierdzą, że dzisiejszy pecet w dziedzinie grafiki ma jeszcze
parę lat do maca sprzed dwóch-trzech lat. Przy czym podejrzewam,
że chodziło im nie tyle o sam sprzęt, ale raczej o całość - sprzęt,
jakość, możliwości i łatwość użytkowania systemu operacyjnego
i oprogramowania.

Pozdrawiam,

--
Tomasz (Jenot) Stafiński