Re: athlon 68 stopni cd...

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 10:33:15 MET DST

Użytkownik "Marcin Nowak" <nowy_at_korba.pl> napisał w wiadomości

> co sadzicie... plyta glowna do wymiany ????

wsadz zapasowy czujnik (na pewno masz na plycie) do procka w paste, docisnij
radiatorem i sprawdz czy odczyty obu roznica sie znaczaco (tzn wiecej niz o
5 stopni) jezeli tak to plytka mam nadzieje na gwarancji. :]

> P.S. gdzies mi sie obilo ze max temp athlona to 90 stopni moze to po
prostu
> olac ???

Q60;X65;R70;Y75;T90

Nawet starsze durony maja T (poza tym maja tez dolna granice o czym kazdy
zapomina myslac ze im mniej tym lepiej)

--
lobo_at_space.pl