athlon 68 stopni cd...

Autor: Marcin Nowak (nowy_at_korba.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 01:45:54 MET DST

Witam !

kupilem ostatnio athlona 1,4 i mam 68 stopni
ale to nie wszystko swierdzilem ze mam za slaby wiatrak
otworzylem obudowe i skrecilem go na 1 giga
teraz mam 55 stopni... ale to nie koniec akcji
mam plyte asusa a7a266 i zainstalowanego asus proba
ktory ze 3 razy wykryl spadek napiecia 12 voltowego
(w zasadzie to byla krociotka szpila)
no i dzisaj mnie zaskoczyl 2 razy podskoczyla temperatura
do 114 stopni celcjusza !!! (tez tylko krotka szpila) myslalem ze
zemdleje jak to zobaczylem, a po chwili znowu 55 stopni...

co sadzicie... plyta glowna do wymiany ????

P.S. gdzies mi sie obilo ze max temp athlona to 90 stopni moze to po prostu
olac ???