Canon BJC-2100 a Lexmark Z42

Autor: mrwolf_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 05 Sep 2001 - 20:09:42 MET DST

Mam do wyboru dwie drukarki: Canon BJC-2100 oraz Lexmark Z42.

Wiem że Lexmark ma lepszą rozdzielczość wydruku (2400x1200 dpi)
a powyższy model Canona tylko 720x360 dpi (tak stoi na stronie
producenta). Z kolei Lexmark jest podobno o wiele droższy
w eksploatacji, a w co drugim "sklepie" komputerowym słyszę,
że nie sprzedają Lexmarków, ponieważ raz że są podobno
awaryjne, dwa że nieekonomiczne. Powyższy Lexmark jest niedużo,
bo o około 60 zł droższy od tegoż Canona.

Pytania:

1) którą drukarkę wybrać? (załóżmy że będę drukował 50 stron
miesięcznie)
2) ile jest prawdy w opowieściach o awaryjności Lexmarków?
3) czy to prawda że Canony (w domyśle: BJC-2100) są aż tak
tanie w użytkowaniu? (doszły mnie słuchy że tusze do Canonów
są tańsze, ale za to są w mniejszych pojemnikach niż te
lexmarkowe)
4) jakie są koszty tzw. uzupełniaczy do Canona i Lexmarka?

Dziękuję i pozdrawiam.

Sławek
mrwolf_at_poczta.onet.pl