Re: Abit BH6v1.1 & Celeron800

Autor: OlO (alpli_at_polbox.com)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 10:37:49 MET DST

Rozwiązanie problemu:
Kupiłem na Allegro przejściówkę Microstara
(MS-6905 v2.1) założyłem proca, włożyłem do komputera.
BIOS rozpoznał Celerona 533, ustawiłem w SoftMenu na 800,
uruchomiłem ponownie - hula aż miło. Wszystkie testy
przeszedł pozytywnie. Po przestawieniu FSB na 133 (PCI 33,
ta wersja płyty ma podzielnik 4 dla PCI) i podniesieniu napięcia
z 1.75 na 1.85. pracuje bezproblemowo i jak na razie bardzo
stabilnie. Za pomocą SoftFSB mogę podnieść FSB do 150
(procesor: 1200) ale z obawy o sprzęt na AGP i PCI
nie przeprowadzałem żadnych testów.

Wniosek:
Dobra przejściówka to klucz do zakładania (i podkręcania)
nowych procesorów na starych, dobrych płytach BX.

Dziękuję wszystkim pomoc !
OlO