Re: Plyta i procesor, procesor i plyta ?

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 10:39:36 MET DST

> Ano sie da, mam teraz takowego i spoojnie chodzi 1500 bez podnoszenia
> napiecia.
Oo.. a na jakim FSB go pusciles?

> Ja proponuje: kup 1400 bedziesz mial na pewno 1400 a moze wiecej, a teraz
> roznica w cenie naprawde jest niewielka.
W sumie masz racje. Przeciez nVidia teraz zapowiada sie, ze wypusci swoje
chipsety do plyt glownych ktore maja miec 2x wieksza przepustowosc
pamieci niz inne plyty tak wiec nie ma chyba sensu wydawac narazie pieniedzy
na super plyte (no ale bez przesady). Lepiej poczekac az sie wszystko ustabilizuje
a w miedzyczasie kupic takiego sisa i miec na 100% 1400mhz :)

PS: czy Ty nie jestes redaktorem na "dzikim podkręcaniu"? :))

Pozdrawiam